express-entry-44th-draw

جدیدترین دوره قرعه کشی برنامه اکسپرس اینتری کانادا امروز در تاریخ 12 اکتبر 2016 ( 21مهر 1395) برگزار گردید. این دوره بیست و یکم در سال 2016 و دوره 44 از آغاز سال 2015 می باشد. حداقل امتیاز قبولی در این دوره 484بود و 1518که دارای این امتیاز و بالاتر بودند موفق به دریافت دعوتنامه برای اقدام جهت اخذ اقامت دائم کانادا شده اند.این تعداد دعوتنامه صادر شده نیز از ژانویه 2016 به بعد بی سابقه بوده است ولی با این حال  باعث کاهش امتیاز قبولی اکسپرس اینتری نشده است.

از دلایل عدم کاهش امتیاز قبولی را باید افزایش دعوتنامه های استانی صادر شده به خصوص در 3 استان ساسکاچوان ، منیتوبا و بریتیش کلمبیا دانست که با دادن 600 امتیاز اضافی به متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری باعث بالا بردن سطح کلی امتیازات شده اند.

امتیاز 484 به این معنی است که متقاضیان قبول شده لزوما دارای پیشنهاد شغلی و یا دعوتنامه استانی نبوده اند و تنها با تکیه بر مهارت های انسانی خود که شامل سن، تحصیلات، سطح زبان انگلیسی و فرانسه و سابقه کاری موفق به اخذ دعوتنامه شده اند.

از طرف دیگر نیز باید به این نکته توجه داشت که رسیدن به امتیاز 483 امر آسانی نیست و شرایط بسیار خاصی رو متقاضی باید داشته باشد از قبیل :

  • سن زیر 30 سال
  • مدرک فوق لیسانس
  • مدرک آیلتس با نمره 8.5
  • حداقل 3 سال سابقه کاری

چگونه امتیاز کافی را کسب نماییم؟

برای افرادی که دارای شرایط بالا نمی باشند نیز امکان موفقیت و اخذ دعوتنامه وجود دارد. یکی از بهترین روشها دریافت دعوتنامه استانی می باشد که 600 امتیاز اضافه به شما در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری اضافه نموده و قبولی شما را تضمین می کند.

برنامه های استانهای آنتاریو، ساسکاچوان، نواسکوشیا ، پرنس ادوارد و نیوبرانزویک از برنامه هایی می باشند که متقاضی حتی بدون داشتن پیشنهاد شغلی از آن استان امکان قبولی در برنامه و گرفتن امتیاز لازم را دارا می باشد.

برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان در تاریخ 12 اکتبر بازگشایی شد و 300 نفر متقاضی ظرف مدت 2 ساعت پرونده برای این استان ارسال کردند. این افراد شانس بالایی برای اخذ دعوتنامه استانی خواهند داشت.

البته در 4 اکتبر نیز برنامه Occupation in Demand استان ساسکاچوان بازگشایی شده بود که آن نیز برای 500 نفر متقاضی دعوتنامه صادر خواهد کرد. البته این برنامه در راستای اکسپرس اینتری نمی باشد ولی نشان از فرصت های مختلف برای گرفتن اقامت دائم کانادا را نشان میدهد.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در ارتباط با برنامه های استانی و نحوه اقدام با آدیونا تماس بگیرید.