40th-Canada-Express-Entry-Draw-Issues-ITAs-to-754-Candidatesجدیدترین دوره قرعه کشی برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال کانادا یا همان اکسپرس اینتری در شاهد افزایش حداقل نمره قبولی بود. در این دوره که هفدهمین دوره در سال 2016 و دوره 40 از آغاز سال 2015 می باشد ، حداقل امتیاز قبولی از 488 به 490 افزایش پیدا کرد.

این روند در چند دوره اخیر ادامه داشته است و شاید افزایش امتیاز قبولی در هر دوره بوده ایم. کارشناسان آدیونا معتقد هستند که احتمال کاهش امتیاز قبولی در برنامه اکسپرس اینتری به زیر 460 که در اوایل سال 2016 وجود داشت دور از دسترس به نظر می آید. کاهش تعداد دعوتنامه صادر شده در هر دوره تاثیر به سزایی در افزایش نمره قبولی اکسپرس اینتری داشته است.

دلیل دیگر افزایش نیز متقاضیانی هستند که با داشتن دعوتنامه استانی از استانهای آنتاریو ، ساسکاچوان ، نواسکوشیا و نیوبرانزویک موفق به کسب 600 امتیاز اضافی در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری شده و قبولی خود در این برنامه را تضمین نموده اند.

با این روند کنونی برنامه اکسپرس اینتری ، فقط متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی از کانادا و یا دعوتنامه استانی باشند شانس قبولی و دریافت اقامت دائم کانادا را دارند.

سعی ما در آدیونا بر این است که با معرفی برنامه های استانی با شرایط مناسب امکان قبولی متقاضیان مهاجرت به کانادا از راه برنامه های نیروی متخصص را فراهم کنیم. البته برنامه هایی نیز برای افراد کار آفرین و سرمایه گذاران که دارای تمکن مالی بالاتر باشند وجود دارد که دارای شرایط راحت تری نسبت به برنامه نیروی متخصص می باشند.