جدیدترین دوره انتخابی برنامه کار آفرینی منیتوبا در ماه فبریه برگزار شد . در این دوره برای 40 نفر که امتیازی بین 85 تا 95 داشته اند دعوتنامه برای اقدام جهت اخذ اقامت دائم کانادا ارسال شده است.

نکاتی قابل توجه در این دوره انتخابی به شرح زیر است:

  1. از 40 متقاضی که موفق به دریافت دعوتنامه شده اند تنها یک نفر امتیاز حداقل 85 را داشته است و بقیه امتیاز بالاتری داشته اند.
  2. در طول ماه فبریه تنها 33 نفر برای اداره مهاجرت منیتوبا پرونده مهاجرتی برای برنامه کار آفرینی منیتوبا ارسال کرده بوده اند. این بدان معنی است که کل افرادی که در ماه فبریه اقدام به ایجاد پرونده در اداره مهاجرت کرده بودند نامه قبولی دریافت نموده اند.
  3. در دوره قبلی که در ماه ژانویه 2017 برگزار شد نیز حداقل امتیاز قبولی 85 بوده است. پس می توان نتیجه گرفت که 7 نفر از متقاضیانی که نمره 85 به بالا داشته اند و در دوره قبل موفق به اخذ دعوتنامه نشده بودند، در این دوره قبول شده اند.

برنامه کار آفرینی منیتوبا در بین ایرانیان دارای محبوبیت خاصی هست و پس از کشور چین که  حدود 60 % قبولیهای برنامه می باشند ، متقاضیان ایرانی در رتبه دوم قبولی در این برنامه با  17 % کل قبولیها را تشکیل می دهند.

واجدین شرایط برای اخذ اقامت از طریق این برنامه

این برنامه مهاجرتی کانادا مناسب برای افراد زیر می باشد و آنها به سهولت می توانند از طریق این برنامه اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

  • سن بین 30 تا 44 سال
  • دارایی در ایران بالای 500 هزار دلار کانادا
  • نمره زبان آیلتس 4.5
  • دارای 3 سال سابقه کسب و کار به صورت شرکت ، مغازه و جواز کار حرفه ای
  • دارای سابقه مدیریتی

اگر دارای شرایط بالا می باشید می توانید با تماس با آدیونا از مشاوره رایگان برخواردار شوید و از نحوه اقدام از طریق این برنامه  و اخذ اقامت دائم کانادا آگاه شوید.