دوره 38 قرعه کشی اکسپرس اینتری کانادا

دوره جدید قرعه کشی برنامه اکسپرس اینتری کانادا در تاریخ  13 جولای 2016 ( 23 تیر 1395 ) برگزار شد. این دوره پانزدهم در سال 2016 و دوره 36 از ابتدای برنامه در سال 2015 می باشد.

در این دوره برای 747 متقاضی که دارای امتیاز بالای 482 بوده اند ، دعوتنامه برای دریافت اقامت دائم کانادا صادر گردیده است. امتیاز قبولی در این دوره نسبت به دوره قبلی ثابت مانده است.

برنامه اکسپرس اینتری از ابتدای تاسیس سریعترین روش برای متقاضیان مهاجرت به کانادا بوده است و 80 درصد متقاضیان در مدت کمتر از 6 ماه موفق به دریافت اقامت دائم کانادا شده اند.

امتیاز بندی برنامه اکسپرس اینتری به 2 قسمت 600 امتیازی تقسیم می شود. 600 امتیاز اول به خصوصیات فردی متقاضی و همراه او بستگی دارد و 600 امتیاز بعدی فقط در صورتی به شخص تعلق می گیرد که دارای پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در کانادا باشد و یا اینکه دارای دعوتنامه استانی از یکی از برنامه های مهاجرتی استانی در کانادا باشد.

در طی برگزاری دوره های اکسپرس اینتری از ابتدا تاکنون به غیر 4 دوره اول که امتیاز قبولی بالای 600 بوده ، در بقیه دوره ها همواره امتیاز قبولی زیر 500 امتیاز بوده است. این بدان معنی است که متقاضیان مهاجرت به کانادا توانسته اند بدون داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا و یا دعوتنامه استانی موفق به قبولی در برنامه اکسپرس اینتری و گرفتن اقامت دائم کانادا شوند.

از طرف دیگر نحوه تخصیص امتیاز در سیستم امتیاز بندی برنامه اکسپرس اینتری به این صورت است که امتیاز قابل توجهی به سابقه کار و تحصیل گذشته فرد در کانادا داده می شود. بنابراین بیش از 70 در صد متقاضیان قبول شده در این برنامه در گذشته در کانادا تحصیل کرده اند و یا قبلا برای کار فرمایی در کانادا کار کرده اند.

البته باز هم کسانی بوده اند که حتی بدون داشتن سابقه تحصیل و یا کار در کانادا توانسته اند در برنامه اکسپرس اینتری قبول شوند و اقامت دائم کانادا را دریافت نموده اند. این افراد معمولا دارای مدارک تحصیلی فوق لیسانس به بالا و نمره آیلتس 8 به بالا بوده اند.

ما در آدیونا سعی بر این داریم تا با ارائه برنامه های استانی گوناگون با توجه به مشخصات فردی هر متقاضی با گرفتن دعوتنامه استانی و اخذ 600 امتیاز در برنامه اکسپرس اینتری ، قبولی متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری را تضمین کنیم.