برنامه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی اکسپرس اینتری ساسکاچوان بار دیگر بازگشایی شد

برنامه مهاجرتی ساسکاچوان

بازگشایی برنامه ساسکاچوان

بروز رسانی: برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان چهار روز بعد از بازگشایی بسته شد. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

استان ساسکاچوان بازگشایی برنامه  مهاجرتی نیروی متخصص زیر شاخه اکسپرس اینتری را،با ظرفیت 500 نفر از 2 دسامبر 2015 ( 11 آذر 1394) اعلام کرد.

دوره قبلی برنامه اکسپرس اینتری استان ساسکاچوان که اویل ماه نوامبر بازگشایی شد نیز ظرفیت پذیرش 500 نفر را داشت که این تعداد ظرف مدت 4 روز پر شد و به حد نصاب خود رسید.

برنامه مهاجرتی اکپرس اینتری استان ساسکاچوان با نامزد کردن متقاضیانی که دارای تحصیلات و سابقه شغلی مورد نیاز این استان هستند و همچنین دارای سطح زبان انگلیسی خوب ( آیلتس 6) می باشند، این امکان را فراهم می کند تا با اخذ کردن 600 امتیاز نامزدی استانی از طریق سیستم اکسپرس اینتری دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا دریافت کنند.

استان ساسکاچوان که در غرب کانادا واقع شده است، به عنوان یکی از پایدارترین  استانها از لحاظ اقتصادی می باشد .متقاضیانی که موفق به گرفتن نامزدی از استان بشوند می توانند برای خود و خانواده خود ظرف مدت 6 ماه اقامت دائم کانادا را از طریق سیستم اکسپرس اینتری فدرال دریافت کنند.

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری ساسکاچوان ، دارای یک سیستم امتیاز بندی می باشد که افرادی که حداقل 60 امتیاز از 100 ممکن را کسب کنند می توانند نامزدی استان را دریافت نمایند.گرچه داشتن پیشنهاد شغلی برای این برنامه ضروری نمی باشد، متقاضیانی که دارای سابقه تحصیلی و کاری در رشته های مورد نیاز استان ساسکاچوان فقط می توانند از طریق این برنامه مهاجرتی اقدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه  برنامه مهاجرتی نیروی متخصص اکسپرس اینتری ساسکاچوان مراجعه کنید.