Saskach

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص ساسکاچوان با اعلام ظرفیت 500 نفر  در تاریخ 18 می 2016 ( 28 اردیبهشت 1395 )  دوباره بازگشایی شد. این برنامه بدلایل مختلفی یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرت به کانادا می باشد.

مهمترین دلیل محبوبیت برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان عدم نیاز به داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرما در این استان می باشد. بعلاوه نحوه امتیاز بندی این برنامه به صورتی می باشد که بسیاری از متقاضیان امتیاز لازم جهت قبولی در برنامه را کسب می کنند.

برای نمونه شخصی که دارای مدرک لیسانس و 5 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود باشد ، همچنین دارای مدرک زبان آیلتس با نمره 6 در هر مهارت می باشد و سنی بین 25 تا 34 سال داشته باشد می تواند 60 امتیاز لازم برای قبولی در برنامه را کسب نماید.

این برنامه در هر سال 3 تا 4 مرتبه با اعلام ظرفیت جدید بازگشایی می شود و در هر دوره بین 500 تا 1000 متقاضی مهاجرت به کانادا را می پذیرد. نکته مهم در این برنامه این است که سابقه شغلی متقاضی باید در لیست مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان که در هر دوره اعلام شود باشد تا متقاضی بتواند در برنامه ثبت نام نماید.

به دلیل محبوبیت بسیار بالای برنامه اکسپرس اینتری  ساسکاچوان ، این برنامه در هر دوره فقط به مدت 1 تا 2 روز متقاضی می پذیرد و به سرعت به حد نصاب می رسد. در نتیجه متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به کانادا باید از حداقل 2 ماه قبل با مراجعه به آدیونا و گرفتن مشاوره از شرایط مورد نیاز آگاهی پیدا کنند و با تشکیل پرونده در اسرع وقت امکان مهاجرت از طریق این برنامه برایشان فراهم گردد.

ما در آدیونا سعی بر این داریم تا با ارائه اطلاعات به روز و برنامه زمان بندی به متقاضیان ، شانس موفقیت آنها را در دسترسی به اقامت دائم کانادا تا حد بسیار بالایی افزایش داده و ایشان در دستیابی به اهداف مهاجرتی خود یاری نماییم.