دوره 39 اکسپرس اینری

جدیدترین دوره قرعه کشی برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا در تاریخ 6 مرداد 1395 ( 27 جولای 2016 ) برگزار گردید. در این دوره برای 755 متقاضی اقامت دائم کانادا که حداقل نمره 488 در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری را کسب کرده بودند ، دعوتنامه برای اقامت دائم صادر گردید.

در این دوره شاهد افزایش 6 امتیازی حداقل امتیاز قبولی برنامه بوده ایم که با پیش بینی های گذشته کارشناسان آدیونا مطابقت دارد. تقریبا از اوایل ماه می 2016 که اداره مهاجرت کانادا تصمیم به کاهش تعداد دعوتنامه های صادر شده در هر دوره از 1500 به حدود 750 نفر نمود، امتیاز قبولی اکسپرس اینتری رو به افزایش گذاشته و از آن تاریخ تاکنون در حدود امتیاز 485 نوسان می کند.

شاید بتوان گفت که در آینده نزدیک و حداقل تا آغاز سال 2017 میلادی کاهش امتیاز قبولی به حدود 450 که شانس قبولی افراد در آن بیشتر بود دور از انتظار است. در همین حال باید به این نکته نیز توجه داشت که یکی از دلایل افزایش نمره قبولی برنامه به غیر علت ذکر شده در بالا، تعداد بالای دعوتنامه های صادر شده از استان ها برای متقاضیانی است که در برنامه های استانی شرکت کرده و موفق به کسب 600 امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری شده اند.

برنامه های استانی در هر استان در تاریخ های مختلف بازگشایی و به متقاضیان این شانس را میدهد که با قبولی در این برنامه ها قبولی خود را در برنامه اکسپرس اینتری تضمین کنند. استان های آنتاریو ، ساسکاچوان ، نواسکوشیا , نیوبرانزویک و پرنس ادوارد همگی دارای برنامه های مهاجرتی هستند که بدون داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی می توان از طریق آنها اقدام به کسب 600 امتیاز اضافه در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری نمود.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند با مراجعه به وبسایت آدیونا و اطلاع از برنامه های مهاجرتی استانی از قبیل اکسپرس اینتری ساسکاچوان  و یا تماس با ما شرایط خود برای مهاجرت به کانادا را بررسی نمایند