Quebec-Skilled-worker-visa

سیستم آنلاین استان کبک کانادا ( Mon Projet Quebec ) برای ایجاد حساب کاربری از تاریخ 20 جوون 2016 ( 1 تیر 1395) باز می گردد.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که اقدام به ایجاد حساب کاربری می نمایند باید دارا بودن شرایط مهاجرت خود را در سیستم امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص کبک بررسی نمایند تا امتیاز لازم را کسب نمایند. امتیاز قبولی برای فرد مجرد 49 و برای متاهل 57 امتیاز می باشد.

از ابتدای سال 2016 متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص کبک   باید اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایند. پس از ایجاد حساب کاربری آنها تا 90 روز وقت خواهند تا اطلاعات خود را در سیستم آنلاین کبک وارد نمایند. این اطلاعات شامل اطلاعات فردی متقاضی و همراهان ، تحصیلات متقاضی و همسر , سابقه کاری متقاضی و همسر، مشخصات فامیل در استان کبک و جزئیات تمکن مالی می باشد.

پس از تکمیل اطلاعات مربوط به حساب کاربری، در زمان تعیین شده توسط اداره مهاجرت کبک متقاضی باید اقدام به ثبت پرونده خود نماید. متقاضی پس از ثبت و ارسال مدارک آنلاین 30 روز مهلت دارد تا مبلغ بررسی پرونده را پرداخت نماید. در دوره جدید که به زودی اعلام خواهد شد، 5000 نفر متقاضی پذیرفته می شوند.

پس از ارسال اطلاعات آنلاین و قبل از شروع بررسی مدارک در وقتی معین به متقاضی اجازه به روز رسانی و تغییر اطلاعات در سیستم آنلاین داده خواهد شد.

پس از آنکه بررسی اطلاعات متقاضی در سیستم آنلاین آغاز شد، برای هر شخص با توجه به جزئیات پرونده چک لیست مدارک لازم برای او فرستاده می شود و متقاضی در مدتی تعیین شده وقت دارد تا مدارک مورد نظر را تهیه و ترجمه کرده و آنها را به اداره مهاجرت کبک پست نماید.

کسانی که در برنامه کبک قبول شوند از استان کبک دعوتنامه برای دریافت ویزای اقامت دائم دریافت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر از هزینه ها و نحوه اقدام برای برنامه نیروی متخصص کبک با آدیونا تماس بگیرید.