برنامه مهاجرت ساسکاچوان

استان ساسکاچوان کانادا

 

برنامه مهاجرتی نیروی متخصص اکسپرس اینتری ساسکاچوان در 8 دسامبر 2015 و تنها پس از 4 روز بعد از باز گشایی به حد نصاب خود رسید.

استان ساسکاچوان بازگشایی برنامه اکسپرس اینتری خود را در 3 دسامبر 2015 و با سهمیه 500 نفر اعلام کرده بود. متقاضیانی که خود را برای بازگشایی این برنامه آماده کرده بودند و پیشاپیش به جمع آوری مدارک لازم آقدام کرده بودند و خود را با سیستم گزینش آن آشنا کرده بودند، می توانستند در ساعات اولیه باز گشایی نسبت به فرستادن پرونده خود به صورت آنلاین اقدام کنند.

گرفتن دعوتنامه از استان ساسکاچوان از طریق برنامه اکسپرس اینتری منجر به اخذ 600 امتیاز در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری می شود و نامزد شدن متقاضی برای گرفتن دعوتنامه جهت اقامت دائم را قطعی می کند. این برنامه ابتدا در ماه ژوئن 2015 باز شد که پس از مدت کوتاهی به حد نصاب خود رسید. به حد نصاب رسیدن دوره جدید آن در 7 دسامبر  2015، به این معنی است که این برنامه بسیار محبوب است و با وجود  3 بار باز گشایی در چند ماه اخیر، شاهد پر شدن ظرفیت آن تنها ظرف مدت چند روز بوده ایم.

در نظر داشته باشید که برنامه های مهاجرتی از این دست، نیاز به جمع آوری مدارک از جمله معادل سازی مدارک تحصیلی و گرفتن جواز کاری برای یک دسته از مشاغل دارند که اخذ کردن این مدارک نیاز به چند ماه زمان دارد. متقاضیان مهاجرت به کانادا بایستی از قبل با مراجعه به آدیونا و گرفتن مشاوره از متخصصان ما از مدارک مورد نیاز و زمان بندی برای اخذ این مدارک اطلاع کسب کنند تا پروسه مهاجرتی آنها در اسرع وقت انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر به برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری استان ساسکاچوان مراجعه کنید.