quebec skill worker

 

دولت استانی کبک کانادا در وب‌سایت رسمی خود اعلام داشته است قصد دارد برنامه مهاجرت از طریق نیروی متخصص خود را در تابستان 2016 دوباره باز کند.

همچنین، The Ministère de l’Immigration یا همان اداره مهاجرت کبک که مسئول برنامه‌ریزی برنامه‌های مهاجرتی را بر عهده دارد اعلام داشته است که آن دسته از متقاضیان مهاجرت به کبک که از طریق سیستم Mon projet Québec پرونده مهاجرتی در استان کبک بازکرده‌اند اما موفق به ارسال پرونده جزو گروه 2800 نفری انتخابی این دوره نشده‌اند، پرونده آن‌ها برای دوره بعدی محفوظ می‌ماند.

در نتیجه متقاضیان مهاجرت به کبک فرصتی دوباره خواهند یافت تا در تابستان 2016 پرونده خود را ارسال نمایند. قبل از این مشخص نبود که آیا برنامه مهاجرتی نیروی‌های متخصص کبک بعد از دوره کنونی که از 16 فوریه تا 31 مارس 2016 می باشد ، بار دیگر بازگشایی شود.

در آخرین بروز رسانی آمده است :

تا قبل از15 فوریه 2016  ساعت 1:30 بعدازظهر به وقت کبک متقاضیانی که دارای حساب کاربری  Mon projet Québec می باشند می توانند با دسترسی به این حساب اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایند.

از تاریخ 16 فوریه 2016 ساعت 8:30 صبح به وقت کبک متقاضیانی که دارای حساب کاربری Mon projet Québec هستند و اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده اند می توانند پرونده خود را ارسال نمایند. وقتی پرونده آن‌ها ارسال گردید پیغامی  به مضمون تائید ارسال پرونده برای متقاضیان ارسال می گردد. در این دوره 2800 نفر متقاضی پرونده‌شان بررسی می گردد و آن‌ها پیغامی مبنی بر درخواست پرداخت هزینه بررسی پرونده‌شان دریافت خواهند کرد که آن‌ها 30 روز فرصت خواهند داشت تا مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایند. این دوره در تاریخ 31 مارس 2016 به پایان می رسد.

تمامی متقاضیان از وضعیت پرونده خود ظرف مدت 90 روز مطلع می گردند. متقاضیانی که پرونده آن‌ها مورد بررسی قرار نگیرد هزینه ای پرداخت نمی‌کنند و پرونده آن‌ها موکول به دوره بعدی در تابستان 2016 می گردد. کسانی که پرونده‌شان در این دوره بررسی نشده است می توانند به ورود به حساب کاربری خود اقدام به بروز رسان و تکمیل آن نمایند و در دوره بعدی پرونده خود را ارسال کنند.

متقاضیان مهاجرت به کبک توجه داشته باشند که کسانی که دارای پیشنهاد شغلی از کارفرما در کبک می باشند و یا دارای اقامت موقت کبک هستند می توانند در هر زمان بدون توجه به تاریخ‌های اعلام شده پرونده خود را ارسال نمایند.

متقاضیان می توانند دوباره از تاریخ 16 فوریه 2016 اقدام به بازگشایی حساب کاربری مهاجرت به کبک نمایند.

برای بررسی شرایط خود برای این برنامه مهاجرتی می توانید با شرکت آدیونا تماس گرفته تا مشاورین ما شرایط شما را بررسی کرده و در اسرع وقت پرونده شما را ارسال کنند.